Translate

18 Haziran 2013 Salı



1.xin anlattığı o çocuk varya aslında anlatıldığı gibi mükemmel değil. Gerçek şu ki ; o çocuk egosunu tatmin etmek için insanları ezen, aşalıyan bir pisliğin teki kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyo aslında öyle değil dünyaya baksan emin olun ondan daha iyisini bulur 1.x ama işte ne yaparsın aşk ota da konuyo gidip bok'a konuyo kendi okulun kralı sanan ben nedersem olur hesabında bir adam aslında adam bile demek istemiyorum. 
Şöyle anlatım; duygusuz kalpsiz korkusuz(tabi sözde) normalde it gibi korkar çoğu şeyden ama çaktırmıyo ve insanlarda görmüyo tabi yani insanlar dediysem çevresinde ona yaranmaya çalışan kişiler o ne derse olur çünkü aslında o demiyelimde (Y) diyelimm y ne derse olur y otur der otururlar y kalk de kalkarlar. Tamam bende bir ara saygı duyuyordum ona ama yavaş yavaş kendi yüzünü göstermeye başladı ve bende bunları görünce biraz gerçekleri söylim dedim. E tabi gerçekleri duyunca sinirlendi ve küfür etme isteği uyandı biraz y'de o günden beri konuşmuyoruz Tamam biraz abartmış olabilirim birazcık vicdan var ama o da çok az kalpsiz demiştim ya aslında kalbi varmı yokmu hiçbir fikrimiz yok o kızlarla çıkar ayrılır ve arkasında konuşur nasıllar ne durumdalar umrunda bile olmaz.  böyle bir insan aslında insan bile denmez ama bu kadar çok gitmemek lazım dimi üstüne tamam 1.x onun için farklıydı yani diğer kızlarda Y mesela tükürdüğünü yalamaz ama yaptı çok tuhaf dimi anlamak imkansız bide kadınlara zor derlerdi. Anlatılcak çok şey var ama daha sonra onları anlatırım herkese iyi sabahlar... 

(2.X) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder