Translate

9 Haziran 2013 Pazar



''Bunu okuyan kişi; Seni tanımıyorum. Şuan kimle, nerede, ne yapıyorsun bilmiyorum. Ama tek bildiğim; bu dünyada yaşayan diğer herkes gibi canını sıkan bazı şeyler olduğu. Birincisi; yaşadığın her neyse, o şeyin geçeceğini unutma. İkincisi de; her zaman değerli olduğunu bil. Son olarak, şunu da unutma; sen neleri atlatmadın ki ? '' 


''Bana baksana sen. Güçlü olmak zorundasın her ne yaşadıysan yaşadın önemi yok. Senden önemli değil hiç bir şey. Evet biliyorum acı çekme üzülme isteği var içinde biliyorum çok zor ama sen de bil ki sadece kendini yıprattığınla kalıyorsun. Gerçeklerden kaçma yüzleş onlarla emin ol kabullendiğin zaman hafifliyor yükün. Her şeyin farkında olmak lanet bir şey biliyorum ama bak ben sürekli kendimi kandırıyorum ve bu bir boka yaramıyor hiç bir şeyi değiştirmiyor. Ben yapıyorum sen yapma her kimsen yapma valla bak tanımıyoz birbirimizi ama dinle beni olmuyo, böyle yaşamaya çalışmak çok zor. Yapma. Kendine gel, derin bir nefes al, dik dur kaldır başını  ve şimdi gülümse evet şimdi gülümsee bakalıımm işteee böylee dünyanınn en güçlü insanı gibi gözüküyorsun aynen böyle yap. Yani ya güçlü ol gerçekten ya da öyle gözük çünkü güçsüz olan ve bunu belli eden insanlar toplumca ezilir. Buna hiç bir konu da hiç bir şekilde izin verme. Ve unutma ki HİÇ kimse senden gülümsemeni çalıcak kadar değerli değil.''

 1.x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder