Translate

9 Haziran 2013 Pazar


"Fenerbahçe armalı mutdeşem (evet muhteşem değil mutdeşem :D ) kupamda kahve içerkene düştü gene yine aklıma"
Mutluydum.Rahattım hiç olmadığım kadar kendimdim seninle. İlk defa bir omuzda huzur bulmuştu kalbim.İlk defa korkmuştu bu denli, kaybetmekten. Gözlerine bakabildiğim zamanlarda nutkum tutulurdu ne diyeceğimi bilemez anlattığım şeyi unutuverirdim. Motordan korkardım evet ama "Ben varım yanında kızım korkma bu kadar" dediğinde sesinin verdiği güven korkumu yenerdi. Demiştin ki bana hep sol yanımda bir köşede olucaksın  çok inanmıştım sana aslına bakarsan hala salak gibi verdiğin sözleri tutmanı bekliyorum. Birşey itiraf edeyim güzel gözlü çocuk mal gibi, sanki bir bok var gibi hala seni seviyorum ; hemde Sarının yanına yakıştığı  kadar Lacivettin.. 
imza 1.x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder