Translate

9 Haziran 2013 Pazar


''Evet şuan saat 02:51 ve ben uyumadım. Evet çünkü malım evet çünkü uykum kaçışlarda evet çünkü beni deli  neyse bunlar çok hoşuma gaçtı siz de okuyun istedim''

Hayatında olmak istemiyorum.
Seni görmek istemiyorum.
Beni gör istemiyorum.
Sadece dışarda, bulunduğun bir yerde sana beni hatırlatan şarkılar olsun. Sonra gözlerin dolsun aniden.
Ama kimseye bir şey belli etme.
Üzülmek gelsin içinden.
İçine at beni. Konuşma. İçinde tuttuğun, herkesten sakladığın, söylemeyi isteyip bir türlü bahsedemediğin biri olayım senin için.
Beni sev istemiyorum.
Beni öp istemiyorum.
Ben; “Boşver” diye geçiştirdiğin, herkese anlatmaktan çekindiğin, unutmak isteyip unutamadığın biri olmak istiyorum.
Anlatabildim mi?
Umarım anlamışsındır.”

Murat Pala


Güçlü olman lazım. Her şeye rağmen, üzülmemen lazım.
Çünkü güçsüz derler, korkak derler, zavallı derler.
“Sevdiği için böyle oldu” demezler.

Arda Erel  ( evet anasıınııııı satıyım ki bu çok doğru çok lanetce ama doğru. Of )




“Birinden vazgeçmek güçlü olduğun anlamına gelmez, eğer birinden vazgeçiyorsan yerine birini koymuşsun demektir, doğa boşluğu sevmez, insanın kalbi de.” 

Ayn Rand ( Al işte vazgeçmemek için bir neden daha. Şimdi gel de vazgeç. )



“Niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?”

Sabahattin Ali   ( Bu benden eeen içten bir dille ona gitsin )




“İnsan ihtiyaç duyulmaya ihtiyaç duyar. Bu insanoğlunun en temel ihtiyaçlarından birisidir. Kişi özen gösterilmezse ölmeye başlar. Kişi birisi, en azından birisi için önemli olduğunu hissetmezse onun tüm yaşamı önemsiz hale gelir.”

Osho (Valla diycek bir şey bulamadım)







“Kimseyle konuşmuyorum. Böyle daha iyi oluyor sanki.
Bir anlamı olduğundan değil. Konuşamadığımdan da değil.
Canım istemiyor sadece. Aslında canım isterse bir saksı bitkisiyle hava durumu hakkında bile konuşabilirim. Ama hiç canım istemiyor işte. Sahiden de hiçbir şey söylemeden susarsam ne demek istediğim anlaşılabilir mi ki ?”


Ali Lidar ( Aslına bakarsanız konuşarak da, yazarak da , susarak da anlatılamıyor bir şeyler. )



“Yanında çocuk gibi mutlu olduğun kişi; sahip olduğun en değerli şeydir.”

Emre Tuncer ( Ben ''en değerli şey''imi KAYBETTİM )





“Burçlarla ilgisi yok; sevmedi beni.”

Mehmet Ercan


“Abarttığımı düşünüyor. Büyüttüğümü.. Ne yapsam bilemiyorum, soluğum kesiliyor öyle zamanlarda..
Oysa bir bilse gülüşünün kıyısına sığınıp bir ömür geçirebileceğimi..
Bilse sesini her duyduğumda içimden durmaksızın bilmediğim, unutulmuş dillerde şarkılar söylediğimi..
Bilse adının geçtiği her yeri ve her şeyi durup durup, incitmemek için parmaklarımın ucuyla sevdiğimi..
Bir bilse özlemek kere özlemenin imkansız dayanılmazlığıyla hiçbir yere sığamayıp, kocaman gözlerine gıyabında öpücükler gönderdiğimi..
Ah bir bilse onu nasıl sevdiğimi hangi kelimelerle söyleyeceğimi bilemeyip kekelediğim zamanlarda, kelimelerimin arasındaki boşluğu gözyaşlarımla süslediğimi..
Bir bilse ona ait, ona dair, onunla ilgili ne varsa kelimelere dökülmüş, hepsini yüreğimin belleğinde sonsuza dek tutmak istediğimi..
Bir bilse onun benim için ne demek olduğunu ve onu göremiyor olmamın varlığının büyüsünü hiç ama hiç bozamayacağını..
Bir bilse en onun ufak can sıkıntısının bile beni tırnaklarıma kadar ağrıttığını..
Bilse bütün bunları..
Bilse.. Sever mi o da beni?”

Ali Lidar ( Durun bi düşünemiyom anılarım depreşti )


“Yorulacaksan, zorlanacaksan, şikayetçi olacaksan, keşkelere sığınacaksan, söze ama diye başlayacaksan; girme aşk yoluna..” 

Hz. Mevlana (. . . )




Bu kadar yeter. Uykum hala yok perilerim gelirse yine damlarım buraya şimdilik öptüm 1.x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder