Translate

28 Haziran 2013 Cuma

:D Selam canımslarrııım :D 1.x' den sevgiler öpücüklerr hepicinize :D





''Hoş geldin değişik gözlü çocuk :) 19 Haziranda yaptığım yayından bir gün sonra biri bana el verdi :) ''



Beklenmeye değmeyen birini beklediğimi fark ettim, hayatımı mahvettiğimi, yaşamama izin vermediğimi kendi kendimi öldürdüğümü...
Hazırlıksız yakalandım değişik gözlü çocuğa en yalnız anıma denk geldi... İyi ki geldi. Böyle düşüneceğim asla aklıma gelmezdi. Yaşamaktan soğumuş hayattan umudumu kesmiştim. Hala yaşanmaya değer şeyler olduğunu anladım gelişiyle. Gelişi hoştu,elleri boştu sol yanımı taşımaya hazır gibi yavaş yavaş uzattı ellerini...








Bir anda geldi : 

(1.x)


24 Haziran 2013 Pazartesi



Ben şimdi koşmaya kalksam,
Herkes sana koştuğumu bilir.
Önüme çıkar,ayağıma çelme takar.
Vazgeçirmeye çalışırlar.
Sessizce parmak uçlarımda  yürüyorum
Kalbine... Alsana beni içeri...

(2.X)
''Kusurlarımı seviyorum.!



Darılınca suratımı asmayı,


Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,


Kıskançlık krizlerimi,


Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,


Normal olmamayı seviyorum.

Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,tembelliğimi..

Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,

Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.

Öfkelerimi.

Kızınca küsmeyi.

Heyecanlarımı.

Benden iyi olduklarını düşündüklerimi ki, yok..

Yatakta tembellik yapmayı.

Gereksiz para harcamayı.

Bazıları haketmediği halde, sevmeyi.

İçimdeki çocuğu,

Beni seviyorum.

İyi ki varım.

İyi ki ben benim.

Ne mutlu!

Çok mükemmel değilim.

Ama benden bir tane daha yok!

Beni seven böyle sevsin!

Sevmeyene de zaten yol verdim, gitsin!''









1.x

:) 



İçim den geldiği gibi yaşamayı seviyorum. Yargılanmak umrumda değil. Hayat benim ve bu hayatı bir kere yaşıcam hakkımda ne söylendiği umrumda olmamalı gibi geliyo bana :D  sana da öyle gelsin bence kim ne diyor  ne düşünür ne düşünüyor önemseme unutma bu hayat senin ve elinde hiç bir şey olmasa da özgürlüğün var :D 





(1.x)


"O mutlumuymuş peki?"
"Bilmiyorum..."
"Üzüldün mü?"
Suskunluk...
 "Evet üzüldüm.. Çok üzüldüm. Aslında biliyormusun, hep üzüldüm..."


(2.X)

21 Haziran 2013 Cuma


Gidiyorum deme. 

Dönüp dönmeyeceğini de söyleme. 


Giden zaten bir daha 

geri gelmiyor.

 Onun için deme bir 

şey. Dönüp 

dönmeyeceğini de söyleme. 

Ben beklerim. Belki gelirsin bir gün. 

Zaten beni nerede bulacağını biliyorsun. 


Leyla İle Mecnun.

asfddsassa :D :D gel artık!


19 Haziran 2013 Çarşamba

HEEEELLP!


''Sana içimi 

döksem birlikte

toplar mıyız? ''












Baş edemiyorum artık tek başıma. Bana benim 

gibi biri gerek. Beni bu çukurdan çekip 

çıkartıcak,bana yardım edebilicek biri. Kimi çekip 

çıkartıysam beni batırdı olduğu çukura ve gitti.

Şimdi benim bir ''el''e ihtiyacım var. Biri bana el 

verebilir mi? 



1.x  





Ya çok istediğimiz şeyler olmuyor yada bu bir avuntu şekli kendimize kandırdığımız '' çok isteyince olmuyor zaten'' diye.
                                                                   (2.x)


18 Haziran 2013 Salı



1.xin anlattığı o çocuk varya aslında anlatıldığı gibi mükemmel değil. Gerçek şu ki ; o çocuk egosunu tatmin etmek için insanları ezen, aşalıyan bir pisliğin teki kendini bulunmaz hint kumaşı sanıyo aslında öyle değil dünyaya baksan emin olun ondan daha iyisini bulur 1.x ama işte ne yaparsın aşk ota da konuyo gidip bok'a konuyo kendi okulun kralı sanan ben nedersem olur hesabında bir adam aslında adam bile demek istemiyorum. 
Şöyle anlatım; duygusuz kalpsiz korkusuz(tabi sözde) normalde it gibi korkar çoğu şeyden ama çaktırmıyo ve insanlarda görmüyo tabi yani insanlar dediysem çevresinde ona yaranmaya çalışan kişiler o ne derse olur çünkü aslında o demiyelimde (Y) diyelimm y ne derse olur y otur der otururlar y kalk de kalkarlar. Tamam bende bir ara saygı duyuyordum ona ama yavaş yavaş kendi yüzünü göstermeye başladı ve bende bunları görünce biraz gerçekleri söylim dedim. E tabi gerçekleri duyunca sinirlendi ve küfür etme isteği uyandı biraz y'de o günden beri konuşmuyoruz Tamam biraz abartmış olabilirim birazcık vicdan var ama o da çok az kalpsiz demiştim ya aslında kalbi varmı yokmu hiçbir fikrimiz yok o kızlarla çıkar ayrılır ve arkasında konuşur nasıllar ne durumdalar umrunda bile olmaz.  böyle bir insan aslında insan bile denmez ama bu kadar çok gitmemek lazım dimi üstüne tamam 1.x onun için farklıydı yani diğer kızlarda Y mesela tükürdüğünü yalamaz ama yaptı çok tuhaf dimi anlamak imkansız bide kadınlara zor derlerdi. Anlatılcak çok şey var ama daha sonra onları anlatırım herkese iyi sabahlar... 

(2.X) 

Nesin ki sen acaba?






Bazen sol yanında kalp yerine taş taşıdığına dair ciddi şüpheler

duyuyorum. Sonra... '' Yok yok taş olsa çatlar'' diyorum.




1.x

 

17 Haziran 2013 Pazartesi

Farklı gün aynı bok.


''Birileri ağlarken birileri güler
bu gayet
normal bir eylem''



Yaşıyorum işte...
Refleks olmuş yaşamak.Göz kırpmak.Nefes almak gibi istem dışı bir refleks artık yaşamak.

Artık dönmesi gerekiyor. Artık yeter. Daha ne kadar sürer bu yaşayarak ölmek denen eylemim bilmiyorum. Daha ne kadar sevmiceksin beni bilmiyorum. Daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum. Görmelisin. Dönmelisin artık. Çok zaman geçsin sevgim yıpransın istemiyorum. Tam zamanı dönmenin . Hem  daha çok severim seni  bak söz.


(1.x)

16 Haziran 2013 Pazar



Neden hep geçmişte yaşadıkları yüzünden  hırçınlaşmış insanlar çekiyor beni. Gerçekten merak ediyorum. Sanki kendim çok iyiymişim gibi acı çekmiş, mutsuz, hayatı bok gibi giden insanlar giriyor hayatıma. 
Hele ki aşık olduğum adam...
Yaralı. Hemde fazlasıyla. Hala geçmişinin acısını çekiyor ve çaktırmıyor -en azından bana çaktırmadığını sanıyor-  başkasının acısını taşıyor içinde. İncinmiş. Yorulmuş. Bezmiş. Üzmüşler onu. O... Yaralı. Belki kendi bile farkında değil bunun. Belki  ben tamamen yanılıyorum. Bilmiyorum ama sezgilerim bunun doğru olduğunu söylüyor. Bu daha çok acı çekmemi sağlıyor. Düşünsenize hala eski bir yarayı kanatarak yaşayan birine aşıksınız. Size değer verdiğini düşünüyorsunuz sizi bir zamanlar sevdiğini sanıyorsunuz ama o hep başkasının yarasını taşıyor içinde. Siz sürekli onun yarasını sarmaya uğraşıyorsunuz kendinizi kanatarak ne onun yarası geçiyor ne de sizinkinin kanaması duruyor. Tarifi imkansız boktan bir durum. Kısacası CANIM ACIYOR.




(1.x)


(2.x)

15 Haziran 2013 Cumartesi




''S''onsuzluk : onsuzluk artık benim için...




  (1.x)



Soyutla bizi; ''herkes''den ne düşünürlerse düşünsünler.
Soyutla bizi; zamandan geçerse geçsin. 
Soyutla bizi; dönerse dönsün dünya.
Soyutla bizi; insanlardan neye dönüşürlerse dönüşsünler.
 İki kişilik bir dünya yarat bize
Orada yaşat bizi... 
Ömrümüz sonsuz olsun...





(1.x)

11 Haziran 2013 Salı





''Geçmişin hesabını gelecekten sorarlar, dünün cezasını bu güne keserler, sonra mutluluk orospu olur gösterip de vermeyen''(1.x)





i





10 Haziran 2013 Pazartesi




''Şimdi sen gittin ya, hiç kimse sana benzemiyor.. Nasıl bi tipin varsa artık mal.''


Bir şey duyarsın, bir şey söylerler, bir şey okursun, bir şey düşünürsün, bir şey görürsün, bir şey dinlersin. O anda içinde bir şeyler acır ya nedenini bilmezsin, adını bilmezsin. Acı duyarsın hani... Siktir et gururu kabul et o'nu özledin.



1.x

9 Haziran 2013 Pazar



''Bunu okuyan kişi; Seni tanımıyorum. Şuan kimle, nerede, ne yapıyorsun bilmiyorum. Ama tek bildiğim; bu dünyada yaşayan diğer herkes gibi canını sıkan bazı şeyler olduğu. Birincisi; yaşadığın her neyse, o şeyin geçeceğini unutma. İkincisi de; her zaman değerli olduğunu bil. Son olarak, şunu da unutma; sen neleri atlatmadın ki ? '' 


''Bana baksana sen. Güçlü olmak zorundasın her ne yaşadıysan yaşadın önemi yok. Senden önemli değil hiç bir şey. Evet biliyorum acı çekme üzülme isteği var içinde biliyorum çok zor ama sen de bil ki sadece kendini yıprattığınla kalıyorsun. Gerçeklerden kaçma yüzleş onlarla emin ol kabullendiğin zaman hafifliyor yükün. Her şeyin farkında olmak lanet bir şey biliyorum ama bak ben sürekli kendimi kandırıyorum ve bu bir boka yaramıyor hiç bir şeyi değiştirmiyor. Ben yapıyorum sen yapma her kimsen yapma valla bak tanımıyoz birbirimizi ama dinle beni olmuyo, böyle yaşamaya çalışmak çok zor. Yapma. Kendine gel, derin bir nefes al, dik dur kaldır başını  ve şimdi gülümse evet şimdi gülümsee bakalıımm işteee böylee dünyanınn en güçlü insanı gibi gözüküyorsun aynen böyle yap. Yani ya güçlü ol gerçekten ya da öyle gözük çünkü güçsüz olan ve bunu belli eden insanlar toplumca ezilir. Buna hiç bir konu da hiç bir şekilde izin verme. Ve unutma ki HİÇ kimse senden gülümsemeni çalıcak kadar değerli değil.''

 1.x

''Evet şuan saat 02:51 ve ben uyumadım. Evet çünkü malım evet çünkü uykum kaçışlarda evet çünkü beni deli  neyse bunlar çok hoşuma gaçtı siz de okuyun istedim''

Hayatında olmak istemiyorum.
Seni görmek istemiyorum.
Beni gör istemiyorum.
Sadece dışarda, bulunduğun bir yerde sana beni hatırlatan şarkılar olsun. Sonra gözlerin dolsun aniden.
Ama kimseye bir şey belli etme.
Üzülmek gelsin içinden.
İçine at beni. Konuşma. İçinde tuttuğun, herkesten sakladığın, söylemeyi isteyip bir türlü bahsedemediğin biri olayım senin için.
Beni sev istemiyorum.
Beni öp istemiyorum.
Ben; “Boşver” diye geçiştirdiğin, herkese anlatmaktan çekindiğin, unutmak isteyip unutamadığın biri olmak istiyorum.
Anlatabildim mi?
Umarım anlamışsındır.”

Murat Pala


Güçlü olman lazım. Her şeye rağmen, üzülmemen lazım.
Çünkü güçsüz derler, korkak derler, zavallı derler.
“Sevdiği için böyle oldu” demezler.

Arda Erel  ( evet anasıınııııı satıyım ki bu çok doğru çok lanetce ama doğru. Of )




“Birinden vazgeçmek güçlü olduğun anlamına gelmez, eğer birinden vazgeçiyorsan yerine birini koymuşsun demektir, doğa boşluğu sevmez, insanın kalbi de.” 

Ayn Rand ( Al işte vazgeçmemek için bir neden daha. Şimdi gel de vazgeç. )



“Niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında, sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?”

Sabahattin Ali   ( Bu benden eeen içten bir dille ona gitsin )




“İnsan ihtiyaç duyulmaya ihtiyaç duyar. Bu insanoğlunun en temel ihtiyaçlarından birisidir. Kişi özen gösterilmezse ölmeye başlar. Kişi birisi, en azından birisi için önemli olduğunu hissetmezse onun tüm yaşamı önemsiz hale gelir.”

Osho (Valla diycek bir şey bulamadım)







“Kimseyle konuşmuyorum. Böyle daha iyi oluyor sanki.
Bir anlamı olduğundan değil. Konuşamadığımdan da değil.
Canım istemiyor sadece. Aslında canım isterse bir saksı bitkisiyle hava durumu hakkında bile konuşabilirim. Ama hiç canım istemiyor işte. Sahiden de hiçbir şey söylemeden susarsam ne demek istediğim anlaşılabilir mi ki ?”


Ali Lidar ( Aslına bakarsanız konuşarak da, yazarak da , susarak da anlatılamıyor bir şeyler. )



“Yanında çocuk gibi mutlu olduğun kişi; sahip olduğun en değerli şeydir.”

Emre Tuncer ( Ben ''en değerli şey''imi KAYBETTİM )





“Burçlarla ilgisi yok; sevmedi beni.”

Mehmet Ercan


“Abarttığımı düşünüyor. Büyüttüğümü.. Ne yapsam bilemiyorum, soluğum kesiliyor öyle zamanlarda..
Oysa bir bilse gülüşünün kıyısına sığınıp bir ömür geçirebileceğimi..
Bilse sesini her duyduğumda içimden durmaksızın bilmediğim, unutulmuş dillerde şarkılar söylediğimi..
Bilse adının geçtiği her yeri ve her şeyi durup durup, incitmemek için parmaklarımın ucuyla sevdiğimi..
Bir bilse özlemek kere özlemenin imkansız dayanılmazlığıyla hiçbir yere sığamayıp, kocaman gözlerine gıyabında öpücükler gönderdiğimi..
Ah bir bilse onu nasıl sevdiğimi hangi kelimelerle söyleyeceğimi bilemeyip kekelediğim zamanlarda, kelimelerimin arasındaki boşluğu gözyaşlarımla süslediğimi..
Bir bilse ona ait, ona dair, onunla ilgili ne varsa kelimelere dökülmüş, hepsini yüreğimin belleğinde sonsuza dek tutmak istediğimi..
Bir bilse onun benim için ne demek olduğunu ve onu göremiyor olmamın varlığının büyüsünü hiç ama hiç bozamayacağını..
Bir bilse en onun ufak can sıkıntısının bile beni tırnaklarıma kadar ağrıttığını..
Bilse bütün bunları..
Bilse.. Sever mi o da beni?”

Ali Lidar ( Durun bi düşünemiyom anılarım depreşti )


“Yorulacaksan, zorlanacaksan, şikayetçi olacaksan, keşkelere sığınacaksan, söze ama diye başlayacaksan; girme aşk yoluna..” 

Hz. Mevlana (. . . )




Bu kadar yeter. Uykum hala yok perilerim gelirse yine damlarım buraya şimdilik öptüm 1.x


"Fenerbahçe armalı mutdeşem (evet muhteşem değil mutdeşem :D ) kupamda kahve içerkene düştü gene yine aklıma"
Mutluydum.Rahattım hiç olmadığım kadar kendimdim seninle. İlk defa bir omuzda huzur bulmuştu kalbim.İlk defa korkmuştu bu denli, kaybetmekten. Gözlerine bakabildiğim zamanlarda nutkum tutulurdu ne diyeceğimi bilemez anlattığım şeyi unutuverirdim. Motordan korkardım evet ama "Ben varım yanında kızım korkma bu kadar" dediğinde sesinin verdiği güven korkumu yenerdi. Demiştin ki bana hep sol yanımda bir köşede olucaksın  çok inanmıştım sana aslına bakarsan hala salak gibi verdiğin sözleri tutmanı bekliyorum. Birşey itiraf edeyim güzel gözlü çocuk mal gibi, sanki bir bok var gibi hala seni seviyorum ; hemde Sarının yanına yakıştığı  kadar Lacivettin.. 
imza 1.x

8 Haziran 2013 Cumartesi



"kamyon mu geçti ki acaba üstümden"
bazen o kadar çok yoruluyorum ki umut etmekten,beklemekten,inanmaktan,sevmekten,özlemekten,
konuşmaktan,anlamaktan,anlatmaktan nerdeyse herşeyden.Erken oldu bu yorgunluk.Bi o kadar genç bi o kadar bezmiş durumdayım. Ah evet mutlu görünüyorum aslında intihara meyilliyim evet bu durumu saymazsak çok iyiyim... imza 1.x

7 Haziran 2013 Cuma


    Evet dostlarım biz aşk acısı denen illetten nasibini çookcana almış 3x iz kim bu manyaklar yaaa da diyor olabilirsiniz. Ay çok pis 3x i anlatasım geldi biz "erkek doğsak sağlam piç olurduk" diyen 3 iyi kız arkadaşız  kızız yanii :D daha önce belirttiğim gibi didemnur yeşiltaş hayali bir kişilik onu hiç varsaymayın yok o yok :D  belki yıllar sonra gerçek kimliklerimizi açıklarız hem zaten ne önemi var ki demi :D evet ben  1.xim az şizofren      
olduğum doğrudur (gerçi 3ümüzde şizofreniz şittt  çaktırmayınn )  birşey düşündük hani toplum pisikolojisi biz gençlerin çoğunlukla Çoğunlukla yaşadığı acılar,mutluluklar, sıkıntılar, korkular ve benzer şeyler biz kendini yanlız hissedenlere yanlız değilsiniz bizde hissediyoz bunları, sorun siz de değil  sorun dünyada sorun hayatta! demek için yazıyoruz. Biliyorum çok konuştum ama belki en az biriniz kim bunlar amaçları ne la bunların demiştir. Onlara cevap olsun bu. Yanlız değilsiniz gardaşlarımm! Çokk muck muck sizee :D 

"acım mı ? geçmedi alıştım sadece." 
kahraman tazeoğlu 
"Her onu gördüğümde tekrar tekrar kanıyo yaram durduramıyorum olmuyor.Bazen bir bakıyorum herşey yolunda mutluyum sonra bir çıka geliyor herşey bitmiş ne mutluluğum  kalmış ne huzurum. Mutlu olsam gülsem bana ihanet etmiş biri olmasına rağmen ona ihanet etmiş gibi hissediyorum sanki üzülmem gerekiyormuş gibi bir baskı üstümde. biliyorum saçma ama şunu da biliyorum sizde en az bir kere hissettiniz bu duyguyu...Aslında Bütün ihanetlerine rağmen minnettarım ona çünkü büyüdüm sayesinde..." (2.x)

6 Haziran 2013 Perşembe


Çok sık mı yayın yapıyooruz acaba ? Of amaan napayım yine yazasım geldi üşenmeyiverin okuyun işte :D Ha bu arada ben 1.x

''Çok gevezeydi mübarek.


Susmak anadiliydi onun ve bende bu yüzden ona hiç bir zaman son sözü söyleyemeyecektim.Susarak konuşanlardandı o.Sustuğu zamanlar en çok konuştuğu zamanlardı.Ve o çok konuşurdu bu gevezeyi çekebilene aşk olsun... ''


''Düşünüyorum da anlatmak isteyip de anlatamadığım biiiir çook şey var ama kelimelere dökemiyorum. Hani bazen bir his gelir dünyada ki her şeye herkese sayıp sövmek istersin ya ben onu bile yapamıyorum. İşte anlatamıyorum yada insanlar anlamıyorlar yada anlamak istemiyorlar bilmiyorum. Belki de artık benden sıkıldılar bilmiyorum. Yine melankolikleştim. İçimde biriktirdiklerim bir gün aniden olur olmaz bir yerde patlıycak diye korkuyorum. Bir tek ben mi böyle hissediyorum ki acaba?''  (2.x)

(evet ben 2.x ilk iki yazı 1.x'e ait biz 3 kişiyiz gardaş :D isim vermiyoruz Didemnur Yeşiltaş da formalite  uydurma bir isim siz bizi 3 bilinemeyen x diye bilin ;)  )


Dün öyle oturuyordum bir anda periler geliverdi yazayım şunların dediklerini bari dedim öyle işte: 

''Hikayenin en güzel yerinde yarım bırakıp gittin.  Erken olan bir son mutlu son demekti sana göre.
Gittin ama kalmayı beceremediğin gibi gitmeyi de beceremedin.Bak dönüşleri besliyor bakışların.Neyse sen dediklerimi takma ,üzüldüğüme de bakma çünkü... Kalmakta yakışmazdı ki sana.''



5 Haziran 2013 Çarşamba

                                         
                                                              Geldiler Yine
                                              ''Garip bir duyguydu onu yaşamak. Düşün. Senin olan bir kapalı kutu var ama için de ne olduğunu bilmiyorsun,açamıyorsun açmana yardım edebilecek hiç kimse ve hiç bir şey yok.Merak ediyorsun,sinirleniyorsun ama ne atabiliyorsun ne de açabiliyorsun o kutuyu. Biraz böyleydi işte onu yaşamak biraz da; yabancı birinin  arabasında gitmek gibi nereye gittiğini bilmeden soramadan sorduğunda makul bir cevap alamadan gitmek. Korkmak, merak etmek, üzülmek, yorulmak ama yine de gitmek gibi. En çokta bir tren garında hiç tanımadığın birini beklemek, geleceği peronu, treni saati günü bilmeden beklemek gibiydi iişte. Bok gibi.''